[R-es] Problema en lectura de datos. Memoria insuficiente

Antonio Rodriguez Andres antoniorodriguezandres70 en gmail.com
Mar Jun 27 19:12:48 CEST 2017

Freddy

Que archivo has intentado leer el del VWS o el de la link que te envié?

--

Member, Editorial Committee, *The Economic and Labour Relations Review* (a
SAGE journal)

http://elr.sagepub.com/

Member, Editorial Committee, African Journal of Economic and Management
Studies

http://emeraldgrouppublishing.com/products/journals/editorial_team.htm?id=ajems

https://www.researchgate.net/profile/Antonio_Andres (Research Gate profile)