[R-es] package ‘rgdal’ is not available (for R version 3.2.3)

miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es
Lun Jun 12 08:34:13 CEST 2017

Hola Javier Valdes

Efectivamente, tiene razón Carlos; rgdal necesita como mínimo la versión
3.3.0 de R

https://cran.r-project.org/web/packages/rgdal/index.html

Un Saludo.

El 12/06/2017 a las 8:30, Carlos J. Gil Bellosta escribió:
> Prueba con una versión no antigua de R.

Nota: A información contida nesta mensaxe e os seus posibles documentos adxuntos é privada e confidencial e está dirixida únicamente ó seu destinatario/a. Se vostede non é o/a destinatario/a orixinal desta mensaxe, por favor elimínea. A distribución ou copia desta mensaxe non está autorizada.

Nota: La información contenida en este mensaje y sus posibles documentos adjuntos es privada y confidencial y está dirigida únicamente a su destinatario/a. Si usted no es el/la destinatario/a original de este mensaje, por favor elimínelo. La distribución o copia de este mensaje no está autorizada.

See more languages: http://www.sergas.es/aviso-confidencialidad