[R-es] Question about paired plotting

miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es
Lun Mayo 4 08:37:38 CEST 2015

Hola Luis.

Recuerda que esta es una lista en español.

Un saludo.

El 04/05/2015 a las 0:05, Luis Fernando García escribió:
> Hello R experts,
>
> I just found a new paper which shows the proper way (according to the
> authors) to show data, specially paired. I am very interested in presenting
> this kind of data, specially the scatter plott.  I have found a way to
> present it using this link:
>
> http://journals.plos.org/plosbiology/article?id=10.1371%2Fjournal.pbio.1002128#pbio.1002128.s007
>
> Nevertheless, I wanted to know if you know some example which allows me to
> produce a plot similar to the plots 2B-2D. I could do it by "hand" but it
> [...]

Miguel Ángel Rodríguez Muíños
Asesoramento en Informática
Servizo de Epidemioloxía
Dirección Xeral de Innovación e Xestión da Saúde Pública
Consellería de Sanidade
Xunta de Galicia
http://dxsp.sergas.es

Nota: A información contida nesta mensaxe e os seus posibles documentos adxuntos é privada e confidencial e está dirixida únicamente ó seu destinatario/a. Se vostede non é o/a destinatario/a orixinal desta mensaxe, por favor elimínea. A distribución ou copia desta mensaxe non está autorizada.

Nota: La información contenida en este mensaje y sus posibles documentos adjuntos es privada y confidencial y está dirigida únicamente a su destinatario/a. Si usted no es el/la destinatario/a original de este mensaje, por favor elimínelo. La distribución o copia de este mensaje no está autorizada.

See more languages: http://www.sergas.es/aviso_confidencialidad.htm