[R-es] librerias para programar una interfaz grafica en R ?

miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es
Mie Jun 10 08:29:38 CEST 2015

Hola Eric.

Te recomiendo que le eches un ojo a gWidgets2:
http://cran.r-project.org/web/packages/gWidgets2/index.html

Un Saludo.

--
Miguel Ángel Rodríguez Muíños
Consellería de Sanidade

Nota: A información contida nesta mensaxe e os seus posibles documentos adxuntos é privada e confidencial e está dirixida únicamente ó seu destinatario/a. Se vostede non é o/a destinatario/a orixinal desta mensaxe, por favor elimínea. A distribución ou copia desta mensaxe non está autorizada.

Nota: La información contenida en este mensaje y sus posibles documentos adjuntos es privada y confidencial y está dirigida únicamente a su destinatario/a. Si usted no es el/la destinatario/a original de este mensaje, por favor elimínelo. La distribución o copia de este mensaje no está autorizada.

See more languages: http://www.sergas.es/aviso_confidencialidad.htm