[R-es] Instalando R en Linux Debian

daniel daniel319 en gmail.com
Jue Nov 13 16:14:22 CET 2014

Te recomiendo leer en:

http://cran.r-project.org/

Donde esta el link:

Download and Install RPrecompiled binary distributions of the base system
and contributed packages, *Windows and Mac* users most likely want one of
these versions of R:

   - Download R for Linux <http://cran.r-project.org/bin/linux/>

y en la lista de subdirectorios elegir debian/ donde encontrarás la
explicación para su instalación.

Daniel Merino

Daniel