[R-es] [xtable]

Jorge I Velez jorgeivanvelez en gmail.com
Mar Ago 19 02:11:17 CEST 2014

Hola Ernesto,

Te sugiero trabajar con el paquete texreg:

  Philip Leifeld (2013). texreg: Conversion of Statistical Model Output in
R to
  LaTeX and HTML Tables. Journal of Statistical Software, 55(8), 1-24. URL
  http://www.jstatsoft.org/v55/i08/.

Saludos,
Jorge.-