[R] SNG uz malo regresije

Petar Milin pmilin at gmail.com
Tue Jan 5 13:23:20 CET 2016

> On Jan 5, 2016, at 12:01 PM, Bojana Dinic <bojana.dinic at gmail.com> wrote:
>
> najpre, srecna Nova godina i sve najbolje tbi i tvojoj porodici. Nadam se da ces se za praznike lepo odmoriti.
> Mene su vec zadesile neke obaveze, pa sam htela da te pitam da li znas neki paket, makro, algoritam ili nesto slicno za hijerarhijsku ridge regresiju, ili za hijerarhijski random forest, gde moze da se ubaci vise seta prediktora?

Zdravo Bojana!
Najlepse ti hvala! I ja tebi zelim sve naj naj naj! :-)

Sto se tice tvog pitanja, ne umem da ti odgovorim — ne znam mnogo o ridge regresiji, tj. ne koristim je cesto i nisam imao potrebe za necim sofisticiranim. Takodje, ne znam ni za hijerarhijski RF. Koristim obicni i mislim da i ne postoji mogucnost da se uvedu slucajni efekti. Koristim randomForest iz istoimenog paketa i cforest iz party paketa.

Mozda bi mogla da postavis pitanje na R-HELP listi <r-help at stat.math.ethz.ch <mailto:r-help at stat.math.ethz.ch>> ili na http://stackoverflow.com/ <http://stackoverflow.com/> ? Na oba, naravno, moras da se prijavis.

PS: Nikako da ti pisem i da te pitam zbog cega je i kako ispao problem s Platonom i testiranjem instrumenta? Ja sam to tebi uredno prijavio. Istina, mnogo davno (mislim u maju-junu). Takodje, prijavio sam i Miladinu i poslao zahtev u dekanat. To se sve desavalo krajem juna, pocetkom jula. Jedina greska je do toga sto je Platon to odradio mnogo kasnije od planiranog. Ja sam cak i odustao od toga da ce se bilo sta realizovati, pa sam i zaboravio… Ispalo je da ti nisi nista znala, pa si digla paniku, pa ja (ponovo i ponovo) dobio po nosu… Malko mi dosadilo… (da dobijam po nosu ako se nesto (u)radi)… :-)

Pozdrav,

===
Eberhard Karls Universität Tübingen
Seminar für Sprachwissenschaft | Quantitative Linguistik
http://www.sfs.uni-tuebingen <http://www.sfs.uni-tuebingen/>.de/~pmilin/

	[[alternative HTML version deleted]]