[R] Weibull Verteilung

Tsjerk Wassenaar tsjerkw at gmail.com
Tue Sep 30 11:33:24 CEST 2008

Beste Luis,

Ten eerste wil ik graag meedelen dat het aanbeveling verdient als
iedereen zich bedient van een gezamenlijke taal (Gesamtsprache)
wanneer het internationale communicatie betreft. Hoewel de taal van
voorkeur uiteraard discutabel is, schijnt er toch redelijke consensus
te zijn dat heden ten dage de taal van voorkeur Engels dient te zijn.
Dit heeft als voordeel dat er meer mensen de mogelijkheid hebben de
vraag te begrijpen en een antwoord te geven, zodat je sneller, meer en
waarschijnlijk betere feedback krijgt.

Maar in dit geval is het met name ook zaak zelf de help te raadplegen,
hetgeen gedaan kan worden met:

help.search("weibull")
apropos("weibull")

To all others, I do apologize for replying in Dutch... :) Fortunately,
the commands are unambiguous.

Tsjerk

--
Tsjerk A. Wassenaar, Ph.D.