[R-es] Texto en el eje de ordenadas de un gráfico

Fernando Sanchez fern@nd@@nche @ending from y@hoo@e@
Mie Oct 10 16:36:22 CEST 2018

 Hola a todos,
Cierro este tema con la propia respuesta del autor del paquete, Dimitri Rizopoulos.

Dear Fernando,

Thanks for your e-mail and interestin my package. Regarding your question, unfortunately, it is not possible to dothat with the plot method. You will need to create the figure yourself byextracting the relevant components.

Best,

Dimitris

saludos,
Fernando