[R-es] errores con openair

Jue Jun 1 22:13:49 CEST 2017

Mira lo que aparece en el conjunto de ejemplo que trae el paquete
("mydata")...

Note

openair functions generally require data frames with a field "date" that
can be in either POSIXct or Date format but should be GMT time zone. This
can be hourly data or higher resolution data.

El 1 de junio de 2017, 22:09, Carlos Ortega <cof en qualityexcellence.es>