[R-es] paquete Rcmdr y BiodiversityR

Luis E luisespo00 en hotmail.com
Mie Feb 15 19:19:07 CET 2017

Carlos,

Creo que el problema esta en que biodiversityR que al alcalizare el parámetro “method “ cambio, ahora usa otros comando para calcular los indices estadísticos de diversidad: Method of calculating the diversity statistics: "pooled" calculates the diversity of the entire community (all sites pooled), "each site" calculates diversity for each site separetly, "mean" calculates the average diversity of the sites, "sd" calculates the standard deviation of the diversity of the sites, whereas "jackknife" calculates the jackknifed diversity for the entire data frame.

Yo estaba siguiendo el libro "Tree diversity analysis”, el cual esta desactualizado.

Muchas gracias.

Saludos, Luis