[R-es] Convertir eh hora

miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es miguel.angel.rodriguez.muinos en sergas.es
Jue Mar 7 13:16:46 CET 2013

Hola Juan Carlos.

Te vale algo así?

> HORA=c("1206","1854","054")
> hora=strptime(HORA,format="%H%M")
> hora
[1] "2013-03-07 12:06:00" "2013-03-07 18:54:00" "2013-03-07 05:04:00"

Un Saludo,
Miguel Ángel Rodríguez Muíños
Dirección Xeral de Innovación e Xestión da Saúde Pública
Consellería de Sanidade
Xunta de Galicia
http://dxsp.sergas.es