[R-es] (sin asunto)

Carlos J. Gil Bellosta cgb en datanalytics.com
Sab Nov 10 20:53:02 CET 2012

Hola, ¿qué tal?

No sé si será el que indico el problema o no. Pero hay que tenerlo en cuenta.

Si haces

?subset

verás que dice

"This is a convenience function intended for use interactively. For
programming it is better to use the standard subsetting functions like
‘[’, and in particular the non-standard evaluation of argument
‘subset’ can have unanticipated consequences."

No uses "subset" dentro de un programa.

Un saludo,

Carlos J. Gil Bellosta
http://www.datanalytics.com